//-->
H Free Software

Transformice Turkey

Botmj



Öncelikle bilmeyenler için "Botmj Nedir?"

Odada genel şeyleri Botmj adlı bot yönetiyor.

Odada şaman yok, genel amaç diğer farelerle birlikte şaman objelerini satın alarak/kullanarak peynire ulaşmak.

Odadayken (/room botmj) sohbet kısmına ".giris" yazdığımızda oyuna giriş yapmış oluyoruz.

 

Odada puanlama (.puan) sistemi mevcut, her tur otomatik olarak bir puan alırsınız, peyniri alıp deliğe girersenizde bir puan alırsınız. Eğer ikinci girerseniz iki birinci girerseniz üç puan alırsınız. Bu topladığınız puanlarla ise marketten(.market) şaman objeleri satın alabiliyoruz.

 

Oyundaki genel komutlar:

.giris - Oyuna giriş.

.market - Kullanılabilecek objeleri ve fiyatlarını gösterir.

.bilgi - Atış durumunu ve yasaklı objeleri gösterir.

.puan - Kaç puanınız kaldığını gösterir.

.hayalet - Yarattığınız objeler artık hayalet olacak.

.normal - Yarattığınız objeler artık normal olacak (hayalet değil).

.rotXXX - Objeyi XXX derece çevirir.

XXX'i bir sayı ile değiştirin, .rot45, .rot180, .rot34, gibi.

Aşağı yön tuşu objeyi satın alır ve inşa eder.

 

Puanlama sistemi:

Her tur peynire ulaşamasanız bile bir puan alırsınız.

Deliğe ulaşırsanız bir puan alırsınız.

İkinci olursanız iki puan alırsınız.

Birinci olursanız üç puan alırsınız.

 

Aşağı yön tuşu objeyi satın alır ve inşa eder.

 

Obje seçimi:

.ors

.buyukkutu

gibi..

Tüm objeleri görmek için .market yazınız.

 

Tüm objelerin kısaltmaları mevcuttur, örneğin .buyukkutu ile .bk aynıdır.

Tüm kısaltmaları görmek için .market yazınız.

 

Atış yönünü değiştirmek:

.sol

.sag

.asagi

.yukari

Çabuk yön değiştirmek için dans, ağlama, gülme ve öpücük ifadelerini kullanabilirsiniz.

Unutmayın, aşağı yön tuşu objeleri satın almanızı sağlar.

 

Hatırlatma:

Maksimum 30 puan toplayabiliyoruz ve her girişte puanlarımız sıfırlanıyor.




=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=